..Yeahiiiieee..


Nu äre bestämt! Nu har jag lurat med mig min syster till Kautokeino i Norge :D
Vi åker på fredag å fy fan va kul det ska bli, roligt med lite kvinnligt sällskap bland
pojkarna :) Kommer vara omgiven av en massa folk jag tycker om, mina hjärtan!
Men mest av allt längtar tills jag får träffa Camilla igen, har inte träffat henne på en hel
månad då, sen sist jag var i kauto vill säga :) Men jag får nog lov att passa syrran för dom
där norrmännen är galna! Den idiot som ens försöker flirta med henne kommer åka på
stryk! Det är juh så en stora syster ska vara, beskyddande och hindra syrran från att ha kul :)
Ser verkligen fram imot helgen, längtar längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0