..Saknarsinpojkvänsjukan..

Finns det något som heter saknarsinpojkvänsjukan? Jag tror iaf att det är det jag har
för så fort jag börjar känna mig friskare, så dröjer det inte länge fören jag mår sämre
igen, problemen avlöser varandra och jag håller på att bli galen av att ligga i min säng
men jag är för trött för att orkar göra nått annat! Jag håller på att koka sönder ena sekunden
och den andra sekunden fryser jag som bara den, jag har lock i öronen och dom värker!
Min hals mår inte heller bra, äter jag nått känns det som att jag sväljer taggtråd och dessutom
verkar jag aldrig sluta hosta upp slembollar! Å som om inte det skulle vara nog så har magen
börjat tjorva, förmodligen för att jag inte får i mig vanlig mat! Jag känner riktigt jävla utmattad
jag har ingen energi kvar å det jobbigaste är att jag inte har den personen jag behöver mest
vid min sida just nu! Fast på ett sätt är jag tacksam över att han slipper se mig i det här skicket
han skulle nog ångra sitt val av partner annars :D Jag hoppas att jag snart blir frisk för jag orkar
inte vara sjuk så mycket längre till, jag har inte varit sjuk nästan någonting det senaste året och
nu verkar sjukdoms gudarna straffa mig! Till folk som brukar vara såhär sjuka ofta, hur fan klarar
ni er, för det är tamefan inte lätt :/ Ne nu ska jag återgå till att hosta upp slembollar, tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0