..Tre sanningar..

Om mig & Thomas
1.
Jag hade aldrig blivit vän med på facebook om han inte hade heta Hætta i efternamn
det var det som fick upp mitt intresse, men hade aldrig skickat en förfrågan om vi inte
hade så pass många gemensamma vänner.

2. Thomas la märket till mig för att jag hela tiden skrev status uppdateringar om att jag
skulle ligga på spikmatta hela tiden! Tack gode gud för mitt ryggont :D

3. Jag visste om att Thomas hade flickvän när jag for till Narvik, men jag var fast besluten
om att han skulle bli min iaf å det blev han juh :)

Kommentarer
Postat av: ♥ Lizette

Naw, sånt är så gulligt. Måste fundera på hur jag o min pojk träffades egentligen, hihi :)

2010-08-11 @ 20:52:26
URL: http://lizette.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0