..Saknaden av E..

Vad har jag gjort idag, inte speciellt mycket varit å rastat Niva, varit förbi på jobbet
och kolla hur jag skulle arbeta. Sedan for jag hem och åt pizza till frukost sedan blev
jag helt utslagen och somnade! Vaknade av att syrran ringde, hon kom förbi och klippte
mig. Vi pratade om resan till Norge och sedan drog hon hem, jag började dammsuga och
sedan så hoppade jag i duschen! Efter det var jag tvungen att skicka sms till Victoria och fråga
om jag fick komma förbi, för jag var sjukt Elton sjuk! Har saknat och tänkt på han hela veckan
när jag varit sjuk å har inte velat göra annat än att fara och hälsa på :) Åde fick jag, så hoppade
i kläderna och drog dit, när jag säger hej i dörren sitter dom i soffan, V håller på att mata, dom ser
mig inte, men E slutade käka och började le för att han kände igen min röst, V fortsätter mata och
när E ser mig slutar han äta igen och bara ler på det sättet han gör när han ser mig, verkligen ler
och skrattar med munnen och ler med ögonen, det är som att han har små eldar där! Sedan kan
jag säga er att det var svårt att få i han maten, han vägrade släppa mig med blicken :D
När jag skulle på toa började han skrika för att han inte såg mig nå mera och när jag kom fram igen
blev han tyst och bara började skratta och le :) Jag tror helt seriöst att det bandet jag och E har med
varandra är speciellt! Vi har funnit varandra och vi ger varandra så mycket glädje!
E har vunnit mitt hjärta, det gjorde han under första veckan jag lärde känna han, har aldrig någonsin
känt en sådan kärlek till en sån lite människa. Jag kan förstå känslan föräldrar känner för sina barn
kan gissa att det är något liknande. Kan säga att det var lycka för mig att få ha han i mina armar igen,
så nära mitt hjärta som det bara går! Har har dessutom vuxit till sig och nu kan han stå på alla fyra.
Är väll en tidsfråga innan vi får ett helvete med att passa han, pratar såklart när han börjar krypa :)
Längtar, längtar ändå, det är ett sant nöje att se han utvecklas! Nu blev det väldigt mycket prat om E
men jag kan inte låta bli! :D

Jaja efter att jag kom från V så började jag stryka lite kläder och fundera vad jag ska ha med till Kauto
syrran kom förbi och hon skulle fixa mina naglar men det blev så sent så vi skulle göra det i morgon
istället, annars har jag inte gjort så mycket pratat med älsklingen och kollat silver smycken :)
Å nu börjar det juh dra ihop sig för att sova, hade tänkt läsa lite bloggar före, i morgon ska jag testa
fara på jobbet, få se hur det går, håller tummarna för att jag klarar av det :D Godnatt.

Update: Syrran bjöd mig på middag oXå! Det var smarrigt och det får vi inte glömma att tacka för så
Tack, tack, Tack, tack, Tack, Tack, tackelitack, tack, tack, Tack, tack, Tack & TACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0