..Love at first sight..


Imorgon åker jag tillbaka där hela romansen började på riktigt med lite hjälpt av fb,
msn & mobilen en vecka tidigare, jag får rysningar & fjärilar i magen av att tänka på det.
Jag hade aldrig gjort något liknande, det började som ett skämt
- Vad säger du om jag kommer till Narvik i morgon?
- Bara göra det då fick jag till svar :)
- Jag skojar inte jag kommer om jag får
- Jag vill!

Jag minns allt så jävla glasklart jag satt på jobbet, jag jobbade natt, jag funderade en jävla
massa om jag verkligen skulle åka. Jag frågade flera gånger om han var säker å han sa hela
tiden att han ville att jag skulle komma, jag beställde biljetter, gick av natten for hem och
packade och fick skjuts av en kompis hem till pappa, satt där och väntade på att timmarna
skulle gå... Till slut vare dags att åka till tågstationen, tåget var försenat vilket gav mig ännu
mer tid att tänka, jag ringde mina närmaste vänner och frågade om jag verkligen kunde göra
det alla, sa samma sak ÅK! Hela mitt hjärta skrek att jag skulle åka, jag visste själv att jag
inte kunde vänta längre jag vill dit, jag ville se hur han var i verkligheten.
Jag var sjukt nervös när jag gick på tåget, tänkte vad gör jag om han inte är där när jag väl
är framme? Timmarna gick i Kiruna började jag slappna av och kände att det här är bara rätt.
Jag sms:a han om att jag var på tåget, att tåget var försenat när jag var vid gränsen så började
han fatta att jag verkligen var påväg! Minns inte vad jag skrev men här är hans sms
- Du ljuger
- Vad bra
- Nervös? :P Kommit långt nu?
- Börjar faen bli lite:p du e seriöst inte klok, vet du det:d:d
- Jag vet:p men ska bli kul att träffa dig:-)

Sedan fick jag en massa sms, hur långt äre kvar osv? Haha när jag väl var framme i Narvik
så var han inte på perrongen, jag såg han inte. Jag gick runt byggnaden istället för igenom,
jag såg hans bil, men ingen Thomas, jag skickade ett sms åt han "jag står vid din bil pucko"
Sen ser jag han komma där, mitt hjärta går i 380 å det enda jag tänker är shit han är ännu
snyggare i verkligheten, jag kunde inte sluta titta, jag var SÅLD! Han gav mig en kram jag
hoppade in i bilen och tänkte bara det här är juh sjukt, jag log hela tiden och sa "det här är
sjuk, det här är sjukt". Vi körde dit vars han bodde, stod å pratade med nå kompisar till
han, gick in & efter att jag tittat på han en halv timme var jag bara tvungen att kyssa han.
Helt sjukt att kyssa någon man träffat i verkligheten i ca 30 min, men jag visste att det bara
var rätt, är så sjukt svårt att förklara, men jag kan säga jag ville aldrig att den där kyssen
skulle ta slut! Resten av timmarna jag var där var bara helt underbara, resten av tiden efter
det här har varit en saga. Jag var i Narvik i ungefär 24 timmar, sedan bilade vi till Gällivare.

Idag är jag så glad att jag åkte! Jag uppmuntrar all människor att följa sina hjärtan, för
ofta så har dom rätt. Jag kan idag säga att det känns när det är rätt. Man måste våga satsa
för att vinna! Ska verkligen bli kul att åka iväg till Narvik igen, uppleva allt igen & få umgås
med älsklingen! ÅHH gud så jag längtar kan inte timmarna gå lite fortare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0