..Orkeslös..

Tjollahopp, jag skulle egentligen ha varit på jobbet nu, men det funkade inte riktigt
min kropp sa nej och då äre bara lyssna! Jag hann vara där i 2 timmar ungefär och
det var en kamp, hade tungt att andas och blev helt svettig och trött av minsta lilla
ansträngning :/ Trist jävligt trist tycker jag, jag hade sett fram i mot att börja jobba
igen, få umgås med lite jobbar kompisar istället för att ligga hemma i sängen.
Men min kropp är helt enkelt inte redo ännu, men har man legat som en klubbad säl i
en veckas tid i sängen äre kanske inte konstigt om kroppen behöver några extra dagar
för att samla på sig nya krafter. Fixade en vikarie för mig i morgon är ledig då istället,
eftersom jag ringde och friskanmälde mig idag, onödigt! Jag är ledig nu ända fram till onsdag
kväll ska försöka ta det så lugnt som möjligt, vill bli helt återställd någon gång. Vila nu tjingeling

Bilden på mig är tagen på pdol under lördagen

Kommentarer
Postat av: Sunna Katarina

nä nu tycker jag att damen ska ta och uppdatera!

2010-08-20 @ 13:01:06
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0