..Lungor upphostade.

Usch är verkligen trist att vara sjuk, är fortfarande instängd i mitt rum med en påse
halstabletter! Vill inte sprida mina baciller runt om i huset, tur man har en bärbar dator
hur skulle jag annars sysselsätta mej! Fast har faktiskt varit sjukt duktig, klarade inte av
att vara i rummet mitt så var tvungen att städa, lr plocka lite, dammsuga och sånt, men efter
det så var jag blöt i svett! Snacka om att inte känna sig kry, men nu äre då bortgjort :)
Tog faktiskt före och efter bilder :) Känns nästan tomt att ligga i sängen nu och kunna se golvet :P

FÖRE


EFTER


Nu ska jag återgå till att ligga i sängen och slappa! Sedan ska jag äta en glass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0