..Livets njutningar..


Hallojsan, har kommit fram før några timmar sedan, somnade næstan direkt.
Vaknade typ alldeles precis, så jævla skønt att ligga tryggt i ælsklingens armar
igen! Jag ska sæga er att just i det hær øgonblicket njuter jag av livets fyra goda
saker, kærlek, snus, ramløsa & kims potet sticks! Det sist næmnda ær något jag
bara måste køpa med mig hem til Sverige, ær så galet gott. Jag har blivit beroende
av dom, jag kan æta dom 24/7. Sverige har ett alternativ till dom som jag redan før
længesen varit galen i, men dom hær ær snæppet bættre! JA Thomas nu har jag
erkænt det! Ne flera påsar ska med hem till Sverige, så små syskonen får smaka
och sen några falskor urge, en jævligt god læsk! Den ær kanske inget før alla før
den har en speciell smak, men jag gilar den! Så det ær mina två måste med hem
saker æn så længe! Så mycket annat i Norge ær jag inte sådæra galet førtjust i
førutom naturen & killarna då førstås :D Ne nu ska vi fara ut en svæng før att umgås
med Thomas kompisar :) Kommer nog uppdatera som vanligt om det hænder något
kul lr om jag hamnar i mitt skrivar tillstånd! Hoppas alla har det bra i Sverige, før hær
borta i grannlandet mår jag jævligt bra, trivs som fisken i vattnet :D Tjao! :)

Update: Glømde juh att berætta att nær Thomas kom till bilen hade han køpt min cola som
jag ville ha & mina potet sticks, men på colan hade han satt fast ett kort hehe ;) Så søt,
sedan visade han mej en sak som jag helt missat, han hade køpt hjært formad choklad.
Men den åt han givetvis upp sjælv :) Men det ær tanken som ræknas. HAHAHAHA
Elsker deg prålis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0