..Kauto in my heart..

Känslan av att vakna upp utan att älsklingen är där känns jävligt konstigt, hatar
den här förbannade känslan, den borde inte få finnas iaf inte såhär ofta! Har haft
10 sjukt underbara dagar med han, jag hade inte kunnat önska mig något annat.
Har som sagt varit i Kautokeino för dom som int vet det, jag älskar kauto, jag känner
mig hemma där, jag älskar folket & där har jag en massa tid med älsklingen! Skönt
att komma bort från vardagen. 12-15 aug var systern min där, var vanndrag och vi
festade, kollade på skoter körning och hade allmänt trevligt kan jag nog säga :)
Resten av tiden där har jag och älskot inte gjort allt för mkt njutit av tiden med varandra
och umgåtts med folk, kört fyllisar och skrattat! Vet inte vad mer jag kan säga än att
jag redan längtar tillbaka! Kauto in my heart


Är blandade känslor att vara hemma, skönt med familjen runt omkring sig & vännerna.
Man uppskattar hemmet mer när man varit borta ett tag! Hatar dock att vara utan älsklingen
den som sa att det är nyttigt att sakna måste ha varit en idiot! Får se hur länge man kommer
vara utan han, inte allt för länge om jag får bestämma *hihihi ;) Ne ska faktiskt dra på mig lite
kläder, slå på en tvättmaskin och göra lite nytta, sedan ska jag förbi min ögonsten och som jag
längtat! Åhhh mitt hjärta skriker efter dina små hjärtslag, ditt leende och dina tindrande ögon!
Vi får höras, tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0