..Joggingtur i höstmörkret..

Har tagit en härlig joggingtur i höstmörkret med Dexa pexa, älskar att ha med henne
när motionerar dvs. åker skidor, joggar eller promenerar, hon är så sjukt bra sällskap.
Å det bästa är att hon mår lika bra som mig av att röra på sig och det roliga är att man
verkligen ser hur mycket hon älskar att vara med mig och arbeta :)
Ne vi är ett otroligt bra team! Ska kika på lite reflexvästar åt hon nästa gång jag drar till
stan, så hon syns lite bättre. Ne i morgon blire promenad lr joggingtur i skogen vi får se, hade
tänkt fara på gymmet oxå, men det blir bara om tiden räcker till :) Ska ta å lägga mig på
spikmattan alldeles strax, ska bara smörja knäna först, glömde linda dom när jag var ute
och joggade! Det kommer jag få ångra i morgon. Ne ta hand om mig själv nu godnatt :D


Kommentarer
Postat av: Svorskan

Hoppas du sov riktigt gott! God morgon! :D

2010-08-25 @ 06:40:27
URL: http://svorskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0