..Härlig morgon..

Hallojsan, då var helgen slut & måndagen här, helgen har gått skrämmande fort,
tror inte det blir att jag åker hem i morgon iaf, behøver mer tid med älsklingen.
Vad har vi gjort i helgen då, førutom att varit till skjomen båda dagarna och kollat
läget har vi, snurrat med bilen och surrat med folk :P Har varit en relativt lugn helg.
I fredags skickade jag iväg älsklingen till krogen før att kika fotboll medans jag svullade
i pizza framfør norska paradise hotel å nu är jag beroende igen *voj voj.
Hehe polar zoo har inte blivit ännu, men det blir nog idag efter att Thomas kommer hem.
Gårdagen var jävligt rolig, kollade ph sedan så for vi ut med bilen, vi var ut och käkade
på en resturang och sedan for vi iväg med thomas vänner & lirade fotboll, jag kollade
bara på tråkig som jag är. Men det var oxå en annan kille lite längre bort från oss som
høll på träna skjuta på mål. Hips vips ser jag att han länge går och letar efter nått, då har
han skjutit in bollen i långt jävla gräs, jag tycker synd om han så jag går och hjälper han
och leta :) Letar i slänten & bland høgt gräs, brännässlor, snackar lite med killen åsådära
sedan hør jag Thomas ropa, flørta inte med min tjej, killen bara kollade på mig och sedan
sa han inte ett enda ord :P Vi fortsatte leta i tystnad men hittade den inte, jag gick tillbaka
å efter ett tag kommer Thomas på att han ska gå och hjälpa killen leta jag føljer med å vem
tror ni inte hittar bollen efter typ 5 minuter :P JOOO JAG!!!! Hehehe :) Sedan efter ett tag
tycker jag att det känns konstigt på handen, joodu såklart som tack før hjälpen har jag
bränt mig! Mm det var tacken det.  När vi kom hem vart det bara en massa mys & ph till
mig framtill klockan sex i morse :D Nu hade jag tänkt hoppa i kläderna, mina egna idag :)
Lånade Thomas igår, hehe var ganska søt faktiskt :D Mini Thomas, vad ska jag säga man
blir lite grann som man umgås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0