..Filmmys..

Hallojsan, idag har vi faktiskt inte gjort allt før mycket, thomas slutade skolan, så for vi ut
med bilen en sväng vi var & tittade när samma kompisar som igår spelade vollyboll.
Sedan blev det käk før mig, det satt fint med en hamburgare, en av stackarna som jobbade
där hade en normal arm & sedan en som var skadad, från armbågen & ner så den var liten, såg
ut som en barns hand & arm! Såg lite små roligt ut och vi gjorde vårat bästa før att inte skratta.
Vi har även kørt en kille till en festival 2 mil bort från Narvik, jag och Thomas ska væll inte gøra
så mycket annat än att ta det lugnt ikväll, vi har nyss varit på rema & handla lite brus & godis ;)
Så vi ska alldeles strax slå på en film & bara mysa, får se om vi far ut med bilen en sväng senare,
men tror vi ska stanna hemma och spara på krafterna tills i morgon, då blire nämligen bilträff &
polarzoo :D Sedan vet jag inte om Thomas ville ut & festa, men før min del blire nog nyktert.


Jaja tråkigt inlägg men tänkte bara uppdatera er om vad som sker, tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0