..Det blir int alltid som man tänkt sig..

Hallojsan, jag gick inte och la mig när jag sa att jag skulle, jag försökte men jag
blev snabbt rastlös så jag började stryka kläder, sedan så ringde jag älsklingen
men han hade inte tid att prata för han lekte bil kurragömma, så då tog jag fram
kolten, skorna, bälten jah allt som hör till satte på mig den och stod å spegla mig
vet inte hur länge jag stod där och kolla på mig själv i olika vinklar! Super vackert
vare iaf, vad kan man annars vänta sig :) Efter det så började jag spela ett spel på
internet så satans skoj och beroendeframkallande, sedan ringde jag älsklingen igen
och sedan somnade jag där vid fyra tiden. Är lagomt död  idag, men jag försökte
faktiskt sova där kring tolv tiden men det gick juh inte. Idag ska jag testa fara på
jobbet och jobba sig lite, får se hur det går, känner mej lite slö i kroppen men annars
äre bra. Hoppas det går vägen och hoppas jag är helt död när jag kommer hem så att
jag somnar på en gång. Jobbar nämligen torsdag fm om allt går vägen.
Ne nu ska jag vila lite grann innan jag drar mig till jobbet, tjingtjong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0