..Blogg död..

Min blogg har som sagt varit väldigt tyst och död nu under förra veckan och jag har inte
heller riktigt kommit igång med bloggandet igen efter helgen! Finns en rad olika anledningar!
Jag är helt slut efter helgen, jag jobbar, försöker umgås med familj och vänner plus att jag
håller på att bli sjuk! Vilket inte är ett dugg passande, eftersom jag har läkarbesök på torsdag
som jag skulle behöva fara till, nämligen till min allergi läkare. Kunde inte komma här tidigare
i sommar heller, så hade verkligen behövt fara, men dom får ingen rättvis bild av mina lungor
eller av dom andra proverna om jag är sjuk :/ Så det suger jävligt mkt! Måste testa få tag på
dom i morgon. Är så sjukt mkt jag vill hinna göra men min tid räcker inte till! Dessutom så
äre så mycket privata saker som händer i mitt liv som gör att blir helt slut i kroppen, jag fattar
helt seriöst inte vad som har hänt med mina vänner, jag går omkring med en enormt stor oro
i kroppen just nu :/ Lite jobbigt men det kommer väll snart kännas bättre, vill ha mitt hjärta här
oxå, men han jobbar och står i i grannlandet! Så jag får vara stark och ta vara på mej själv :)

Hade tänkt skriva lite mer om min födelsedag och helgen som varit men jag orkar faktiskt inte
göra det, jag orkar inte tänka tillbaka även fast det varit två helt underbara minnen, vill ni läsa
om vad jag gjorde under pdol äre bara klicka in här malinerikanyman. Jag tänkte bjuda på lite
bilder oxå, gör dom i miniatyrer så får ni klicka på det ni tycker är intressant eftersom det är rätt
mkt bilder!

Min födelsedag:




Beskrivning från vänster till höger: Smörgåstårtan jag och syrran gjorde, tårtan jag gjorde
åt mej själv (ego), ego bild, rad tre presenter från min svärmor,
väskan present från mamma & ola, å sparmössa från lovisa :)

Pdol:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0