..Vet att jag är dålig på att uppdatera..

Å det vet säkerligen ni oxå vid det här laget!
Ne men jag har helt enkelt inte tid att sitta vid datan, jobbar jag inte så är jag hemma hos Victoria
mest hela tiden och hjälper till och sköta världens underbaraste lilla rumpnisse :)
Han har verkligen stulit mitt hjärta, det som är mest roligt är att han är helt tokig i mej oxå, han sätter
juh maten i halsen när han ser mej för att hela han skiner upp som en sol!
Jag är så glad att jag får finnas i hans liv och för mej är det en underbar upplevelse, finns faktiskt inte
ord för hur mkt jag älskar han :D Njuter av varje stund med han och idag har vi myst på riktigt
ordentligt vi har legat i soffan och bara slumrat hela dagen, han har då sovit i mina armar.
Han vägrar juh sova annars, han trivs verkligen där, åhh jag vet att det är mkt bebis tjat, men han
får mina dagar och gå just nu. Å just nu vill jag inte vara någon annanstans än där.

Ja annars så hare inte hänt så mkt förutom att jag gjort en till tatuering som jag fullkomligt älskar,
det kommer komma upp en bild när min tatuering inte är så svullen, längtar tills jag får visa den för er.
Den är galet snygg iaf i mina ögon sen att jag funderat på den länge och väl gör inte saken sämre.
Den är tillägnad min bror, en minnes tatuering till hans ära! Kommer bära den med stolthet resten utav
mitt liv. Älskar och saknar dej brorsan, du kommer alltid finnas inom mej! I´ll see you in heaven!

Nu hade jag tänkt sova är ganska så trött, sedan ska jag upp tidigt i morgon för att dra en by runda.
Godnatt och sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0