..Trött, sliten och sjuk..

Hej och hå :) Sitter på jobbet och är halvdöd eftersom att jag är sjuk.
Men så kan det vara vissa gånger, ibland äre bara jobba iaf hade inte hjärta
och ringa och sjukanmäla mej när jag vet att alla vikarier har jobbat idag.
Hälften av alla baciller jag bär på kommer nog härifrån, eftersom gamlingarna
har hostat, snorat och varit allmänt hängiga en längre tid!

Igår var jag dock inte sjuk lr jag kände mej lite hängig där på kvällen men innan
det så hade jag en grym dag ute, vi var på västra och höll på med renarna, grillade
och snacka en massa strunt. Har även blivit väldigt bebis sugen när jag fick hålla
i lilla Elton! Så sjukt söt unge han liknar en liten rumpnisse :) Tur att han bara bor
några hus bort så man kan tjuvlåna han ibland. Vi grejade iaf med renarna så nu
har vi flyttat dom nu är dom inte hemma nåmera utan har dragit upp mot fjälls :/
Dock inte alla vi har fortfarande fyra renar kvar här nere tre av dom som väll få
stanna medans en ska få hamna i frysen om det blir som planerat :P
Vi var rätt många där borta, Jag, Mamma, Ola, Ronja, Julia, Alice och sedan kom Victoria & Elton
å inte alls så lång efter kom Ann-Marie & Henrik med Linn & Thilde å sedan dök oxå Malou & Ronne upp.





Gud så jag kommer sakna renarna! Tur att det inte är så länge man behöver vara ifrån dom :)


Kommentarer
Postat av: sandra

vilka fina bilder. :P

2010-04-12 @ 13:21:30
URL: http://thinkinpink.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0