..Ont..


Min rygg gör fortfarande ont, nu har det gått över en vecka!
Alltså jag hoppas på att det går över snart, men det verkar inte som att det vill
släppa kiropraktor nästa känns det som. Har så sjukt ont jag kan inte ens dra upp
byxorna lr hosta utan att det gör ont. Men det värsta är ändå att gå, när man vet
att varje steg som väntar en kommer innebära att det gör ont, inte roligt!
Har då iaf klarat av att jobba men det är med nöd och näppe har haft tur.
Ska försöka klara dom här två nätterna jag har kvar, sedan om jag fortfarande har ont
så måste jag juh kolla upp det, farligt att gå med sånt här förlänge.
En timme kvar på skiftet sen får jag sova, så dags att fixa det sista ;) Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0