..Monday..

Det vart partay under lördagen, snacka om att man träffade folk :)
Var svin mkt folk ute som man kände, man hälsade på var och varannan människa.
Ne var faktiskt riktigt roligt förutom en liten incident på kvällen, men vi kom juh iaf
hem till slut och skönt var juh det! Jag och Jana avslutade kvällen med pizzza :D

Idag är jag ledig och jag hade tänkt göra lite nytta, städa och tvätta kläder, sedan vete
tusan vad man ska hitta på. Träna kanske man skulle försöka hinna med, nu när tatueringen
nästan läkt! Den är ännu snyggare nu!  Har även börjat planera helgen lite grann, vars jag
ska får ni veta senare, men jag tror det kommer bli riktigt nice ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Kåbban lördag! :D

2010-04-26 @ 19:10:25
URL: http://malinerikanyman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0