..God morgon..

Gårdagen tillbringades med att städa på förmiddagen och sedan på eftermiddagen
så knallade jag ner till V, där kanel, socker och deg härskade :) Tyckte dom gjorde lite
grann som dom ville *hihi. Mös såklart med sötaste E, börjar bli en del av vardagen, men
är så svårt att hålla sig borta. E fyller mej med så mkt bra energi och får mej verkligen
att tänka på annat och att följa hans utveckling är en fröjd för ögat, det är alltid något nytt.
Jag och V surrade som vanligt om allt mellan himmel och jord, så kul att umgås med någon
som man kan dela sina tankar med och som delar vissa intressen, så att man känner att man
får något i utbyte av att umgås med dom. Ne V tack för att ni finns :)

Nu försvinner vi tillbaka till vardagen, vaknade upp av att jobbet ringde. Dom frågade om jag kunde
jobba under stor mötet och jag tackade ja, trevligt med pengar sen plus att jag ändå hinner göra allt
som jag har tänkt mej idag. Jag ska hoppa i kläderna nu och vandra ner till min syster ryster där en
lite hund väntar på mej, så ska agera hundvakt idag :) Sedan ska jag promenera ner och hämta ut ett
paket, undra vad det kan vara där i, jag har nästan glömt bort vad jag har beställt. Solen skiner så
ska passa på att tillbringa några timmar ute idag, ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0