..Tisdag..

Vaknade med världens finaste kille vid min sida :)
Sedan så skjusade han mej till jobbet, började halv åtta.
Fick vara inne fast jag igentligen skulle ha utetur, inte klagade jag, gillar att vara inne, men
ibland så kan det juh vara skönt att vara ute oxå. Inne var det först  as
lungt med sedan så larmade alla på en å samma gång, helst om man var upptagen med något.
Men jag gillar när det är fullgång, bättre det än att sitta av tiden, vid halv tio/tio så var alla uppe
och jag började städa så var klar innan luchen :) Sedan har vi mest suttit å skrattat måste säga
att det var riktigt skönt att jobba igen. Är juh inte så länge sen jag var där men ändå :D
Ska jobba hela veckan nu iaf, sedan får vi se hur det blir :)

Förresten fick ett trevligt sms under dagen där det stod att mina kläder från gina hade kommit
så plockade upp dom påvägen från jobbet, gav mina små syrror varsin tröja som jag beställt åt dom
Å sedan var det bara att testa mina ny grejer, är super nöjd, å mina koftor är så jävla mysiga :D
Morsan ville att jag skulle hänga med på affären så det gjorde jag, hon fick även handla lite grejer
till renis *hehe, så nu får jag min efterlängtade middag snart, som jokke ska laga.
Har längtat en vecka fy fan vad gott det ska bli med fågel!
Men nu tycker jag vi avrundar de här inlägget med en outfit bild för det har ni inte fått på länge ;)


Kommentarer
Postat av: Katten

Åh jag vill också jobba men jag kan inte förän nackspärren är över ><

2009-09-01 @ 22:19:22
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0