..Söndag..

Idag äre söndag
I morgon börjar älgjakten & då kommer jag inte se söt lr hundarna allt för mkt :/
Jokke har smittat mej så nu har jag blivit förkyld inte bra när jag ska jobba, men
det är bara stå ut, lite förkylning har aldrig skadat, just nu är jag bara trött.
Har jobbat idag, men har några timmar kvar innan jag kan slappna av helt.
I morgon blire oxå jobb, men sen är jag ledig i två dagar, ska faktiskt bli lite
skönt eftersom jag har jobbat ganska många dagar i sträck :)
Men klagar inte, tycker det är as roligt att jobba.

Igår så jobbade jag en sväng, sen kom sötisen förbi å mös lite.
Sen gjorde jag kaffe å han & ola satt å studerade bilar på blocket.
Slutade med att vi for iväg å hämtade en bil i råneå, haha världens snyggaste åk lätt!
Efter resan som för övrigt var jävligt roligt, man kan inte ha annat än roligt med Jokke
å Ola & Jokke är jävligt roliga tillsammans.
När jag kom hem så vara bara fara på jobbet, efter jobbet så skulle jag å emmy bada
badtunna, men vi var inte i så länge för att det inte hade hunnit bli riktigt varmt.
Så det måste vi ta å göra om här någon dag.
Men nu kurrar magen så nu äre dags att käka nått, höres!

Kommentarer
Postat av: Katten

förkyld? omg SVINEFLUE!

2009-09-06 @ 23:48:39
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0