..Rygg helvete..

Har just kommit hem från jobbet, dock ska jag tebaka dit lite senare för att
jobba yttligare några timmar. Alltså i morse när jag vaknade så hade jag så förbannat
ont i ryggen, måste ha legat i någon skarv lr konstigt.
Men klarade iaf av den här biten av arbetsdagen, det är bara stå ut även fast man
har ont, jobbar ända till måndag sen är jag ledig två dagar och på onsdag har jag
bokat in massage klockan elva :D Längtar så in i helvete, fy tusan så skönt det ska bli.
Men nu tänker jag passa på att vila en stund, sen blir det att laga mat och fara på
jobbet igen, kvällen vet jag nog vad som händer, men det tänker jag inte skriva
hära för det är fortfarande hemligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0