..Mysig kväll med bästaste..

Är riktigt irriterad kan bara säga att vissa idioter fattar ingenting och sådana behöver
fan inte sitta framför en dator *gahhh!
Katti kom förbi mej medans jag var hemma, sedan när jag for till jobbet for hon hem och grejade
lite sedan kom hon till jobbet och gjorde mej sällskap :)
Sötungen stekte plättar åt oss som serverades med glass & frukt, riktigt mumsigt :P
Sedan kollade vi filmen Brüno men jag lessnade rätt fort för den var inte bra den sög!
Så jag gjorde mina natt sysslor istället medans katti kollade film å jävla vad hon skrattade
för att den var så sjuk, hördes ända ut i korridorren även fast dörren var stängd :D
Hehe hon tog även lite bilder på mej, hon har alltid med kameran typ så nu får
ni lite backstage bilder, hur ofta får man sånt liksom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0