..Min dag..

Godkväll :D
Har tänkt ta å skriva ett inlägg hela dagen men det har inte riktigt blivit av, men nu så.
Hur har min dag varit då? Ja min dag började med att jag vaknade vid halv tio tiden
surfade runt på lite bloggar innan jag klev upp, lite innan elva gick jag till jobbet för jag
skulle juh få massage klockan elva. Det var jävligt skönt men det gjorde samtidigt jävligt
ont stundvis, att man kan vara så spänd i kroppen utan att veta om det..
Efter massagen så ringde jag Jokke och bjöd in han på lunch, han knappt avsluta ordet innan
han tackade ja hehe. Så jag gick på affären handlade hem det som behövdes, sedan slängde
jag ihop en kasslerröra å kokade lite pasta, det är nog tamefan en av mina favorit rätter
går sjukt snabbt att slänga ihop ca 15 min och den är ändå riktigt god.
Sedan la vi oss i sängen å åt varsin glass som jag hade inhandlat.
Vid fyra tiden så for Jokke hemmåt för att fara ut på älgjakt.
Efter det så satt jag å titta tv en stund & vid halv sex tiden "tvingade" jag min 10 åriga lillasyster
att laga mat åt mej, men det resulterade med att stackarn brände ögat :/
Men allt är bra med henne nu iaf, var bara slänga ungen under kranen *hihi :p
Efter att jag käkat så började jag städa mitt rum, bar in en byrå, så har tillbringat nästan all
tid åt att städa idag, vikt in alla kläder å sånt dära så nu äre faktiskt lite hemtrevligt här inne.
Ska bara införskaffa nya gardiner & lite ljuslyktor i morgon, om jag hittar några..
Jag å min mamma ska juh nämligen till stan i morgon, för mamma ska klippa sig.
Hennes födelsedags present som inte har blivit av ännu, så det är på tiden.

Är sjukt trött efter en lång dag så jag tänkte sova men innan det så ska jag läsa lite bloggar
samt lägga in en liten dagen outfit & mina kandee linnen som jag inte har visat åt er.
Saknas en på bilden men den får ni se vid ett senare tillfället..
Förresten så är den gråa koftan ny.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0