..Jag är lyckligt lottad..

Jag är lyckligt lottad som har så sjukt underbara vänner, men just nu tänkte
jag berätta lite grann om denna tös!

Katarina.K

Har faktiskt inte känt bruden i mer än ca: 2 år
men ändå så känner hon mig så mycket bättre än många andra.
Hon är helt jävla fabulous, hon har en bubblande personlighet och en sån smakfull ärlighet så
många borde vara sjukt avundsjuka, avundsjuka för att det bara kan finns en Katarina.K.
Men jag är bara lycklig, visst hade världen varit bättre då, men det hade fått orginalet att blekna
lite grann, även fast hon fortfarande hade varit bäst!
Katarina.K finns alltid där när man behöver henne och max två minuter i samma rum med henne
och hon har fått en att le ända upp till öronen och storkna av skratt, det spelar ingen roll hur man
man mår, hon gör det alltid bättre. Det bästa med henne är att hon ofta pratar genom sina egna
erfarenheter, hon ber en inte vara tyst även fast hon hört samma sak hundra gånger om, hon
säger aldrig vad var det jag sa, utan hon bara finns där, kommer med sjukt underbara råd som jag
tyvärr följer allt för sällan och hon finns där och stödjer en när det känns som att man ska falla.
En sak som är så otroligt roligt är att jag kan se mej själv i henne många gånger, vi är så lika
men samtidigt ändå så olika och det smärtar mej att bruden ska dra till London och pröva sin
lycka där men samtidigt unnar jag henne det. Det är ännu en av hennes fantastiska egenskaper hon
är orädd och hon prövar på saker hon vill göra bara för att få uppleva nya erfarenheter.
Bruden har även ett roligt språk, men just nu kan jag inte komma på vad det är hon säger
men ska göra en lista så fort som möjligt. 

Katarina.K jag är så jävla glad att jag har dej, utan dej hade livet inte varit desamma!



 


Kommentarer
Postat av: KATTEN

Men åh Lisen!! Vad sött. eller nä vad fint skrivet, GIRL! (haha) Du ska veta att du också är guld värld, den här våren hade varit pest om inte du funnits med mig <3

2009-09-22 @ 14:20:12
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0