..God Morgon..

Vaknade av att Jokke skickade sms klockan tio på morgon & har inte kunnat somna om
vilket jag tycker är jävligt konstigt eftersom jag somnade klockan fem i natt.
Men ska ta och göra ett nytt försök att sova några timmar nu, för jag vill juh inte slockna
tidigt inatt, nej nej det får fan inte hända!

Igår så plockade jag ner mina dikter från vindan, satt & bläddra lite i dom.
Sedan frossade jag i en massa choklad medans jag såg pretty women.
Alltså jag kan se den filmen om & om igen utan att den blir dålig.
Sedan läst jag lite bloggar, facebookade lite å sedan tvingade jag mig själv att somna
inte lätt när man vänt på dygnet, känns ingentligen meningstlöst att vända tillbaka dom
eftersom jag börjar jobba natt nu på måndag igen.
Men just i fan jag skulle juh göra ett till försök i att somna om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0