..God Morgon..

Äntligen har jag kunnat tillbringa en natt i renhagen, har juh jobbat annars så.
Så jävla skönt, sacko skrek som fan när jag kom och han blev svin sur när jag
gick å hälsade på tjorven först, han forsatte skrika och hoppa ända tills jag kom
fram dit. Sen när jag väl var där så ville han inte släppa mej, så var bara att ta med
han in :) Så jag och sacko har mest legat och myst hela gårdagen. Han kom också
svin glad och skulle dela sitt hundben med mej :D
Sedan har vi katterna som vägrar lämna mej ifred, helst den lilla, den bara kom fram till
mej på en gång, å nu så är den å kutar på mina ben ligger vid min arm hela tiden, börjar
bli något irriterad på den :)
Gårdagen var helt perfekt i mina ögon, pratade men en kompis jag inte kunnat prata med allt för
ofta, så igår pratade vi rätt länge om allt mellan himmel & jord, sedan drog jag juh hit och fick umgås
med dom som betyder :D Men nu hade jag tänkt försöka sova lite till, är nämligen rätt trött.
Här är en bild på den irriterande lilla saken, som vägrar lämna mej
ifred men som ändå är rätt så jävla söt!


Kommentarer
Postat av: Katten

http://www.mama.nu/blogg/martins-blogg/



Hahah kanske nått för dig? ;P

2009-09-15 @ 13:57:07
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com
Postat av: Anonym

vems är katten?

2009-09-15 @ 14:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0