..Dagens goda gärning..


Godmorgon på er alla vaknade halv fyra idag å gud så skönt det var
att sova är faktiskt glad att det var min sista natt, skulle jätte gärna
jobbar fler nätter här senare, men just nu så behöver jag vända på dygnet
och återgå till mitt normala liv, som inte bara består av att äta & sova! :P
Natten var väldigt lugn, försökte dra ut på allt dela upp det men var ändå
klar med allt innan ett, fanns inte så mkt att göra men då kom jag på att
jag skulle göra fikabröd till mina kollegor som kommer klockan sju.
Tror det var dagens goda gärning lr något, för glad blev dom då!
Just nå håller jag på att tvätta för fullt, tvättkorgen började bli full, sen så
förbereder jag mig för lite andra saker, nämligen hemlisen :)
Hehe men nu ska jag gå å käka, tjingeling.

Kommentarer
Postat av: KATTEN

vad är det för hemlighet? :P

2009-09-23 @ 21:58:14
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com/
Postat av: Martina

Mumsigt!!

2009-09-27 @ 23:22:48
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0