..Fredag..

Goddagens :)
Vad händer i mitt liv just nu då, tycker mest det är en massa telefon & data som gäller
hela tiden, tror jag tillbringat dom senaste dagarna här!
Har absolut ingenting imot det, men känns som att man skulle behöva komma ut lite granna
fundera på att fara å träna idag, vi får se hure blir med det!
Just nu så snöar det här ute, har vi inte tillräckligt med snö ännu : )
Tycker det kunde pausa upp lite granna tills jag hittat mina vinterkläder :P

Gårdagen, började med att jag skulle stapla ved men det blev inte av & inte blev det
nå städande heller, satt mest framför datan & kikade på en halloween outfit, beställde
hem två stycken, får se vilken utav dom det blir. Tog väll mej & malin ca 4 timmar att
bestämma oss, sedan klickade vi iaf hem dom & vi var nog ganska glada över att det
var överstökat :) Får se när dom tänker dyka upp bara. Efter det så kom Katti hem till
mej så vi satt å surrade ett tag om mobbning, där hade vi väldigt olika åsikter.
Sedan drog vi iväg till syrran & kikade en film, när den var slut så gick katti hem
och jag fortsatte mysa med max, mysigare & gossigare djur kan det inte finnas.
Vaknade i morse av att han kom & hoppade upp och börja knida sitt ansikte mot mitt
han tyckte väll att jag hade sovit nog :)

Ne nu ska jag försöka göra någonting, kanske fara & sola, see yah bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0