..Vårdcentralen..

God kväll här sitter jag å är trött, fy fan alltså int ska man vaka nå mera.
Var juh vaken hela natten för att jag är så jävla snäll, sen vid åtta tiden for
jag & umgicks med en polare. Blev inge sjukhus idag, hade int riktigt tid för
att jag råkade somna på dagen å sedan när jag vaknade var det bara att fara
på vc fick sitta i ungefär 30 minuter å vänta på läkaren som vanligt.
Fattar int varför dom alltid är sena, hur kul äre att sitta dära å vänta.
Men blev prat om min allergi, hon skrev en remiss till sunderbyn så undrar
när man får den och sedan så skrev hon ut två nya allergi mediciner
för min allergi så nu har jag fyra, men skönt att dom äntligen har fattat
att jag behöver bricanyl iaf, trist att behöva låna morsas jämnt å ständigt.
Blir nog kanske bra det hära så man vet vad man har för allergi och slipper
oroa sig för att halsen ska svälla igen när man äter nått.

Har efter jag varit på vc varit hem te pappa, käkat en frys pizza efter att jag var
mätt så gick jag ner till anki å spelade lite yatzy med lasse & hon då :P
Vann ena gången och ena kom jag sist ;)
Tänkte ta och slå på en film och sen snarka lite ganna, hehe har juh int sovit
allt för många timmar idag, kvälls fika först & sen sova!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi far till Älvsbyn imorgon klockan två :)

2009-11-19 @ 12:33:58
URL: http://malinerikanyman.blogg.se/
Postat av: Malin

Älvsbyn imorgon klockan 2!

2009-11-19 @ 12:34:50
URL: http://malinerikanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0