..Trött hundvaktare..

Jag är så sjukt trött så det är läskigt :/
Har varit med niva nästan hela dagen typ tills för en stund sedan vi har busat och
haft det riktigt mysigt, sedan har nivis pivis sovit i mitt knä medans jag har lirat sims 3
Tycker int att det är så värst kul faktiskt, roligaste är juh att bygga och inreda husen.
Ska lägga mej på spikmattan nu och sedan blire sängen ska upp tidigt i morgon för
att jag har lite saker att uträtta på sjukhuset, följa med som moraliskt stöd och hälsa
på en anhörig. Så blir att kliva upp redan före sex.

Dagens bästa! Malin ringde och berättade att hon hade hittat mina skor,
jag visste väll att dom var där någonstans, lyckligare än såhär har jag int
varit på väldigt länge, okej nu ljög jag men inte sen helgen iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0