..Tre saker..

Tre saker jag inte förstår mig på: Oärliga människor, präster & idiotiska människor
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Foton, Dvd filmer & ljus.
Tre saker jag gör just nu: Bloggar, pratar med jögge & lyssnar musik
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Bilda familj, plugga vidare & resa.
Tre saker jag kan: Laga mat, Baka och vara omtänksam.
Tre saker jag inte kan: Blåsa bubblor med toy, knäppa fingrarna med v hand & stå upp å pissa
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: ta ingenting för givet, lev livet fullt ut & älska.
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Skjuta bättre, köra bil & dansa.
Tre favoriträtter: Köttgryta, lax & potatisgratäng & ripa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0