..Sömning ohh jah!.

Här sitter en trött liselotte larsson, min första blogg design blev riktigt gräslig
och jag är verkligen inge duktigt på det hära med blogg design. Men den här är den
andra jag gjorde och den ska väll jag/ni kunna stå ut med en månad iaf?!
Använder bara paint.net och fattar typ nada måste verkligen lära mej det här!
Jaja idag på jobbet så hare varit en ganska tung dag, med ganska mkt att göra,
mkt förvirrning och en massa spring och oro över att någon ska ramla.
Men bättre att ha någonting att göra än att sitta på arselet och vänta på att gå hem.
På kvällskvisten på jobbet så värmde vi lite glögg och tände adventsljusstaken.
Sedan satt vi där och mojsade med vårat glögg glass med russin/mandel i och
sen några pepparkakor på det, det var riktigt gott ett bra avslut på kvällen :D


Men nu ska jag verkligen bara lägga mej ner, stänga ögonen och sova sjukt gott.
godnatt dröm sött & sov så gott

Kommentarer
Postat av: Blivande författare

Vilken fin julstjärna! =)

2009-12-02 @ 07:04:00
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0