..Paradise hotel..

Har int haft tid att titta på tv men malin påminde mej att man kan juh kolla på internet :)
Så tack för det darlingen!
Har världens huvudvärk så blir väll att ligga inne hela dagen, hoppas bara jag inte får ett
migrän anfall, håller tummarna för att jag int får det.
Var sugen på att åka till gällivare idag, men jag ställde in dom planerna, blir nog i byn istället
kanske har juh lite andra planer men vi får se ;) Hihihihi först å främst måste jag börja må
bättre! Men just nu känns det som att jag helst vill tillbringa hela dagen i sängen med en
massa bra serier! Men vi ser juh hur det blir med den saken, tjao!

"jag är så jävla kåt ska vi knulla?"
Jackies snygga uttalande :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0