..Myspys..

Har tillbringat halva dagen på sjukhuset, syrran behövde int igenom gå någon operation
men det vet juh alla som kollat på filmerna som är några inlägg ner.
Sedan så var vi å hälsa på våran anhörig som ligger inne och tillbringade två timmar där.
Var riktigt mysigt om än lite obehaglig eftersom han inte var riktigt som han brukade för att han
genom gått en behandling tidigare på dan, så han hade lite dåligt minne.
Efter dom dära två timmarna hade susat förbi så drog jag å syrran te mormor en sväng
där jag fick en förtidig julklapp, hasband & armband.
Sedan tog jag bussen hem vid ett tiden, drog hem åt lite pizza å sedan har jag inte gjort så mkt.
Just nu börjar jag känna mej allmänt död, har juh inte sovit på ett tag.
Ska kika idol nu, popa popcorn & tända lite ljus, kanske man tar en kopp glögg till :D

Syster ryster och lilla jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0