..Munorgasm..

Det kan jag säga att jag fick av mina underbara matlagnings kunskaper idag
gjorde skar upp älgstek i lite tjockare skivor, stekte dom på svag värme kryddade
med svartpeppar & salt och slängde i några vitlöksklyftor och där fick det puttra
ganska så länge, sedan gjorda jag hemmagjorda potatisklyftor, grönpepparsås,
rårivna morötter med äpple i.. Var så sjukt gott, munorgasm :)

Var sugen på att baka oXå men insåg att vi inte hade några ägg så då orkar jag int.
Det får bli i morgon :) Hade tänkt ta å kila över till syrran å ta min efter längtade dusch.
Sedan ska jag göra mitt första försök med att ligga på spikmattan ska göra det några
dagar i sträck så ska jag säga om det hjälper någonting alls. Göre int det, så måste jag
ringa och boka en massage tid, för har enormt mkt spänningar i kroppen just nu!
Trist när jag har såhär ont, för då kan jag inte träna. Håller på att bli galen av att gå hemma!
Mosters gullunge, längtar redan till i morgon!

Kommentarer
Postat av: Linda

Sötingarna.. du får gårna låna henne hur mycket du vill..

2009-11-27 @ 14:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0