..God Natt..

Har just kikat andra avenyn, nu ska jag borsta gaddarna å sen ska jag krypa i säng
är galet trött, har int sovit så mkt dom två senaste nätterna.
Middagen blev iaf en succe, blev svin gott och efterrätten blev kladdkaka med mörk choklad
med kola glaserade kakao bönor serverat med grädde och physalis *mums.

Har gjort tre goda gärningar idag, stannat en halvtimme eXtra på jobbet, lagat god mat
och bjudit hem en vän (läs Jana) på fika.
Imorgon blire jobb från 07.00 - 12.00 å sedan vankas gratis massage på jobbet :)
Men nu alla läsare, ska jag krypa ner i lådan och stänga mina söta ögonlock,
kommer somna bums å hoppas på att vara utvilad i morgon.
GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0