..Första advent..


God Morgon, jag har juh varit vaken ett tag plus att jag har varit & jobbat
är dock int klar ännu ska tillbaka och jobba mer senare i eftermiddag.
När jag var på jobbet så fylldes jag av en massa jul känslor det är så fint
och juligt där i alla rum, så man vill nästan att det ska vara julafton i morgon.
Idag äre 20 minus ute, måste säga att jag tycker att det är så sjukt vacker ute
när det är såhär kallt, himmlen är blå och det reflekteras i snön så allt vitt får
som en liten blå aktig färg, mysigt!
Själv har jag inte julpyntat något, men blir nästan att göra det idag tror jag!
Måste bara gå upp på vindan och leta upp mitt julpynt, jul gardiner och så vidare :)
Sedan blire att baka och dricka lite glögg!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mysiga bilder!

skönt att höra att fler är som jag..och jag ångrar definitiv inte mitt beslut nu när jag ser hur bakis sambon är heller.

2009-11-29 @ 11:04:45
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Evo

Heeeej Lisen! Hehehe :D

2009-11-29 @ 13:48:30
URL: http://anilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0