..Bloggtorka..

Hur kommer det sig att jag kommer på nått att blogga om så fort
jag har satt in en lista i bloggen för att fylla ut tomrummet?
Helt sjukt iaf, jaja vaknade för typ två timmar sedan och har inte kunnat
somna om, världen ser allmänt grå ut & jag hoppas på ljusare tider under dagen.
Hade tänkt ta och laga mat idag oxå, igår gjorde jag hemmagjord pizza, som 
faktiskt var helt ätbar, å nu när jag tänker efter är jag faktiskt sjukt hungrig!
Hade tänkt fräscha till mej oxå med en dusch eftersom jag själv int kan komma
på när jag duschade sist, äckligt som fan, men jag luktar faktiskt riktigt gott fortfarande
så det kan inte vara någon större fara :) Men jag kan int duscha ännu eftersom det är
fullt med gubbar som håller på att fixa med nått där nere!
Så just nu har jag inte så mkt annat att göra än att tvinga er att läsa en massa skit snack,
kolla gustav och mysa med hunden roy! Som aldrig får vara i mitt rum men har
gjort ett litet undantag idag, eftersom jag ändå måste städa här inne!
När jag tänker efter så har jag nog aldrig lagt upp en bild på han här, så det ska
jag faktiskt göra nu, han har juh ändå varit hära ett tag nu.

Roy
Har bott med oss när han var liten, han tvingade mej ut på tidiga morgon promenader
när jag hade skola så jag var alltid förbaskat trött, men vad gör man int för en liten hundvalp?
Han var igentligen inte våran hund när han bodde hos oss utan min pappas hund, men han
hade int tid att uppfostra en liten valp medans han jobbade men sedan när han var vuxen
och rumsren så passade de tydligen utmärkt. Efter det så hade pappa han ett tag tills han lessnade
och gav bort han till någon gubbe, som nu tydligen har gått bort och eftersom pappa int har tid
eller plats för en hund så hamnade han hos igen. Ganska komiskt tycker jag.

Just nu i skrivandet stund kommer jag på att jag har lovat min lillasyster att vara hundvakt
eftersom att både hon & hennes pojkvän jobbar idag. Så jag ska tamefan hoppa i ett par kläder
och gå bort dit å umgås med nivis pivis! Tror tamefan jag ska låna lillsyrrans dusch oXå! Hehe.
Hon sa att jag skulle känna mej som hemma, så då ska jag tamefan göra det oXå :D
Niva



Kommentarer
Postat av: Malin

Okej men ser du hur min header ser ut? :)

2009-11-25 @ 09:50:55
URL: http://malinerikanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0