..Syskonbråk har sin charm..

Mopeden som vi tänkte fixa behövde vi en nyckel till så ringde lillasyster eftersom
mamma & ola inte kunde hitta den hemma, men hon ides inte leta visst klockan var
nästan tolv på natten men jag trodde den var strax före elva eftersom klockan
i bilen stod på det, blev själv förvånad sen.  Men hon ides juh iaf inte leta å då sa jag
att jag får försöka få upp den på nått annat sätt då, å då blev hon as förbannad och sa
att jag skulle förstöra den ännu mer, vaddå tror hon att jag ska bryta upp den går juh att
skruva lös saker. Men hon la iaf på efter ett tag men då började hon smsa såhär lät det.

Sms 1 lillasyster: Jävla fitt jävel:. Lika dum som du ser ut
Svar på sms 1: ingenting ides inte svara.
Sms 2 lillasyster: jävla fitta ge fan i MIN moppe.. du har förstört den nog
Svar på sms 2: Din moppe det är VÅRAN!
Sms 3 lillasyster: Jo eller hur :) det står ju säkert på paper oxåhahaha tar du
den anmäler jag dig för stöld
Svar på sms 3: Vsg och god natt
Sms 4 lillasyster: Har du tagit den jävla fitta

Inte så passande bild men det är iaf en på oss,
jag som pussar henne på kinden.


Någon som har dåligt ordföråd eller kanske bara är trött?
Känns som att jag redan har listat ut nästa födelsedagspresent :)
Känns jävligt omoget att bråka över en moppe fattar inte varför hon reagerar
som hon gör men det hade varit en jävla stor hjälp i sommar om vi skulle få igång den så
jag kan köra med den till jobbet i sommar. Men vi får se hur det går med det.
Nu ska jag iaf sova, ni får ha en jätte bra natt om ni nu är uppe.

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Tusen tack! Du gör mig jätteglad! :)

Fåfan dina fina ord får mig att smälta som smör i en stekpanna. Du anar inte hur glad jag blir!



Linnerna som säljs på melba kommer endast att säljas där. Det är alltså en alldeles egen kollektion gjord enbart för melba :)



kramisar!

2009-05-22 @ 01:32:26
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Rinko

WOW!Your bolg design's flower is Chinese plum blossom .

^_^

2009-05-22 @ 09:05:14
URL: http://rinko.blogg.se/
Postat av: Linda

Är du helt jävla cp. ofta man lägger ut detta. du är ju helt jävla sjuk i huvudet. sksulle jag lägga ut allt du gjorde hade du skämt i hjä'lp men jag är ju inte lik atrög som du .. tur är ju de

2009-05-24 @ 14:03:25
Postat av: Linda

Sen kan du ju oxå skriva sanningen på det jag skrev ovh du svarade då inte så där så varöfr ljuger du du beter dje som en jävla snor unge.. ofta man skvier sånt men aja du behver då fsn itne komma hit coh tro bär än syskon eller vänne för det är vi FAN inte

2009-05-24 @ 14:05:10
Postat av: Liselotte

Behöver inte ens skriva nå svar på kommentarna dom bevisar juh allt.

2009-05-24 @ 23:09:46
URL: http://liselottelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0