..Sömnproblem..

Jag sov juh bara 5 ½ timme förra natten så jag borde vara trött nu tycker jag,
men det är jag inte jag är pigg som jag vet inte vad.
Älsklingen ligger här & snarkar lite granna, vilket driver mej till vansinne, men jag
ändå inte låta blir på att vara avis, jag hade oxå vellat sova, jag behöver sova.
Det är väll just därför jag inte kan, hmm ska jag bara ligga å stirra upp i taket lr vad
ska jag göra, har juh hört att datorer, tv apparater & böcker inte är nån bra grej eftersom
det stimulerar hjärna, voj voj får helt enkelt ligga å grubbla ett tag till, vi hörs i morgon alla
bloggläsare & tack för alla kommentarer jag fått idag, nytt rekord tror jag :D
Massor med kramar, hoppas ni sover gott.

Kommentarer
Postat av: Intenso

fan vad jobbigt med sömnproblem

2009-05-15 @ 10:24:12
URL: http://intenso.blogg.se/
Postat av: Kan Dee Drawings

Haha! Ja! Jag tror jag får lov att anställa mig som ideé-komma-påare!



Kramar!

2009-05-15 @ 11:16:34
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0