..Hund kalas..


Har nyss kommit hem från nivas lilla kalas.
Måste säga att jag skäms, när jag kom in i syrrans lägenhet så börjar tvåhundra hoppa mot mej,
dom var svin glada  min mosters & sen trodde jag att det var taxi emmas hund,
men det var det inte utan det var juh, men linda hade klippt henne så att det ljusa
hade kommit fram mer så jag kände helt enkelt inte igen henne.
Tyckte att det var märkligt när "emmas hund" hoppade sådära mkt mot mej men sen när
jag fattade att det var niva så var det självklart.
Sen så fick vi tårta & niva öppnade presenter & snål var hon, hon tog dom i munnen
och sprang & gömde dom under bordet så att inte mosters hund fick tag i dom :P


Nu ska jag ta å äta min pommes höres.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0