..Hem ljuva hem..

Äntligen hemma efter en hel dag som barnvakt, måste erkänna att det är kul
ibland men i slutet av dagen var jag gode less, längtade bara hem.
Fy fan så tyst å skönt det är här hemma & sjön är nästan helt öppen nu så
i morgon kan vi nog sätta i båten å ta oss en tur.
Är lite missnöjd med mitt schema över sommaren, har juh tänkt cykla till jobbet
varje morgon men det ser ut att bli rätt tungt eftersom att jag av 31 dagar jobbar 5
eftermiddag & resten förmiddag det betyder att jag kommer vara tvungen kliva upp
halv sex varje morgon för att börja cykla. Men jokke ska iaf ta en titt på
mopeden & se vad det är som är fel, kanske får i gång den *hoppas hoppas :P

Tidigare idag så var katti oxå förbi var as skönt att sitta å snacka med henne
bjöd henne på hamburgare utan bröd nån bantningsgrej hon håller på med fy på dej!
Ne riktigt trevligt var det så ska väll försöka hitta på nått med bruden nästa vecka :)

Sista raden i inlägget nu då jag hade helt klart för höga förväntningar av dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0