..Helg hela veckan..

Idag äre det fredag men det spelar juh igentligen ingen roll den här veckan
eftersom det varit helg hela veckan, jokke har varit hemma han är "sjuk".
Å jag har juh ändå inget jobb just nu så alla dagar är som desamma för mej,
ska bli skönt när sommaren kommer så jag får jobba lite igen.
Men innan dess kanske jag borde ta å promenera förbi arbetsförmedlingen,
mkt jag skulle behöva göra, men man är alldeles för lat, men tror jag ska fara
förbi arbets i veckan när jokke ändå ska jobba, lr tror jag ska se till att det blir av.
Ska nog även ringa & höra med min moster om man får komma på att kika på
hennes nya tillskott : )

Grattis till Mogge.V som fyller år idag :)
Hipp hipp hurra.


Skriv på & hjälp Vuollerim att behålla sin grundskola skriv på här

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du har en finfin kväll! kram

2009-05-15 @ 19:49:05
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0