..God natt..

Just kommit in efter en massa bil åkande.
Ska nu ta & slå på en film & lägga mej med älsklingen och mysa.
Bjuder på några söta bilder från våra morgontrötta & sovande sötnosar.



Update: Såg just att jag blivit utmanad av malin så därför kommer dessa frågor.

FÖRHÅLLANDE
Du är kär nu - Ja
Du har sårat nån så den börjat gråta - Jo
 Nån har sårat dig så du börjat gråta - Jo
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Joo det har jag
 Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Jajamensan
 Du har haft ett förhållande som varade över två år - Joo.


 ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Joo
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Joo
Jag har smygit ut utan lov - Hehe ja
Jag har en hemlighet som ingen vet - Joo
 Jag har fuskat i ett spel - Joo
 Jag har struntat i ett prov - Jo


 DÅLIGA TIDER
 
Jag har druckit alkohol - Ja
 Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Nja
 Jag kan inte svälja piller - Jo det kan jag
 Jag har tagit mediciner mot depression - Nope
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nope, men är vikt fixerad som fan
 Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Jo
Jag har vaknat gråtande - Joo det har jag
 Jag har somnat gråtande - Joo en masssa gånger

DÖDEN
 
Jag hatar begravningar - Joo
 Jag har sett någon dö - Jo
 Någon nära till mig har försökt begå självmord - Joo tyvärr
 Någon nära till mig har begått självmord - Joo :(


 ERFARENHETER
 Jag har tappat bort mig i min hemstad - Nope
 Jag har sett en fallande stjärna - Joo
 Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Joo
Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas - Haha joo
 Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Hehehe joo
Har sparkat en kille mellan benen - Ja,men inte med flit
 Har hoppat fallskärm från ett flygplan - Nope
 Har lekt sanning eller konsekvens - Joo
 Druckit en hel liter mjölk på en timme - Jajamensan
 Har träffat någon från internet i det verkliga livet - Joo mitt ex
 Du har fångat en snöflinga med tungan - Japp
 Jag har suttit på ett tak på natten - Jopp
 Jag har aprillat någon - Mjo
 Jag har åkt taxi - Ja
 Jag har ätit sushi - Nähh blä
Jag har åkt snowboard - Jooo


Jag utmanar: Ellinor L, Sandra, Jana & Sussie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0