..God Morgon..

God Morgon.

Har just klivit upp och ska snart gå ner på hotellet för att äta frukost.
Sen tror jag faktiskt att jag ska ta å somna om eftersom jag var vaken till halv tre inatt.
Dagens: 
Humör:
Trött
 Plus: Jag ska kika serier sen :P
 Minus: Jag kommer vara svin trött hela dagen.
 Kläder: Ljusa jeans & blommigt linne.
 Frisyr: Haha morgonfrilla
 Låt: If you seek amy
 Hur är ditt liv: Just nu bra.
 Vill ha:  Mina kläder.
Planer: Gå ner å äta frukost.
 Dagens drog: Serier
Dagens måste: Prata med jokke
 Händelse: Fått ett sms av en kille som vägrar lämna mej ifred och det är typ
7 år sen vi slutade umgås.
 Saknad: Jokke.
 Ser fram emot: En hel dag med Emma & Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0