..Fastnade i list träsket..

Senaste impulsköp:
Ett bälte

Om du var en blomma:
Skulle jag vilja vara en orkide, för är så vackra

Pryl du inte kan vara utan:
Datorn

Lyx är?:
 När du unnar dej själv nått som du inte gör så ofta, saker som inte hör till vardagen.

Tidningar du prenumererar på:
Ingen

Vad gör dej förbannad:
 Falska & irriterande männsikor som inte fattar när man vill bli lämna ifred.

Du gör med 100 upphittade kronor:
 Tar upp den kollar mej runt om det är någon som reagerar lr har tappat den, om inte lägger jag den i börsen med skuldkänslor eftersom det känns som att jag snott den.

När grät du senast:
 Hmm jag minns inte, det var väll den dära lördagen kanske

Mjukt eller hårt:
 Beror på vad det är, gillar båda två men vi olika tillfällen.

Kram eller puss?:
Puss

Hyrfilm eller bio?:
 
Hyrfilm

Natt eller dag?:
 Jag är en natt människa.

Rakad eller orakad?:
 Rakad föredrar jag oftast fast inte på skallen dock. Beror juh på vem det här gäller på

Popsnöre eller sportfåne?:
 
Sportfåne

Kaffe eller te?:
I
nget dera båda smakar pyton

Bakispizza eller bakischirre?:
 
Bakispizza

Förfest eller efterfest? :
Måste svara förfest eftersom alla är så jävla slitna på efterfesten.

Engångssex eller engångstallrik?
 Engångstallrik helt klart.

Yngre eller äldre?.
 Vad menar ni killar? Ist äldre.

Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon
är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne?:

Helt klart det är juh upp till var & en vad dom vill vara.

Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt?:
Beror på vad som hänt.

Finns det någon du ogillar starkt?:
 Fjortisar, som bloggar om sitt fjortisliv & gör sej till, samt falska & irriterande människor

Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd?:
 Jag är nog ganska bra på det.

Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv?:
 Jag reder mej gärna själv hatar att fråga om hjälp

Är du svartsjuk?:
 Nope inte i det här förhållandet iaf.

Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta?:
 Säljare, rörmokare, sopbilschaufför mm.

Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?:
 
Ibland

Vad är det första du tänker på när du vaknar?:
 Hmm vars är min älskling.

Är du troende?:
jag tror på det jag vill tro på & det är väll oxå en tro?

Tycker du om stearinljus?:
 
Jajamensan det är super mysigt.

När blir man vuxen?:
 Det finns ingen ålder det handlar mer självständighet & en mognads fråga.

Hav eller sjö?:
 
Hav

Vad har du för väckarklocka?:
Mobilen

Hur ofta klipper du tånaglarna?:
 När jag tycker dom är för långa

Har du betalat månadens räkningar?:
 Nope har inga ännu

Använder du hudlotion?:
 Jooo.

Tycker du om Dr Pepper?:
 Nähhe den smakar juh urkel

Äpple eller Päron?:
 Äpplen men tål inget av dom

Äter du fiskbullar?:
 
Joo i hummersås men det är inte speciellt gott

När klippte du dig senast?:
 Det var ett tag sen

Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? :
 
Max

Platt eller vanlig dataskärm?:
 Platt!

Vad har du för mobiltelefon?:
 sony ericsson Z610i

Dammsög du bakom soffan sist du dammsög?:
 
Jajamensan

Är det ordning eller oreda i dina byrålådor?:
 Har ingen byrå

Har du blivit sövd någon gång?:
 Joo en gång

Lever din mormor?:
 Jooo det gör hon :D

Har du varit med på TV?:
 Jajamensan

Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu?:
 Förbereda middan

Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dar sen?:
 Jag dricker inte mjölk, men har svårt för saker som gått ut.

Beskriv din humor:
 Hmm min humor är sjukt udda, plus att jag skrattar för ingenting nu mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0