..Fåfänga & snask..


Sitter & tittar fåfänga till förbannels just nu är det paus.  helt sjukt hur människor kan gå
så långt med
  skönhetsoperationer och att vissa idioter till människor, lossas vara nått dom inte är
och utför operationer utan licens :/ Det skrämmer mej är världen verkligen så, är det så enkelt att
utföra sånt här eftersom det sker rätt ofta. Medans jag har tittat programet har jag hunnit avnjuta
laktosfriglass, med mörk choklad & färsk annanas, tror aldrig jag har smakat så god annanas,
aldrig den var helt perfekt! Mums har fortfarande kvar lite i kylen men det tar jag till frukosten
i morgon. Innan jag satte på tv så har vi varit förbi familjen v och sedan har vi varit
ute & letat hundarna men dom hörs inte & syns inte till, får hoppas dom kommer hem snart.

Jag har insett att istället för att vara smal & tänka på vad man äter, ska äta vad
man vill när man vill och njuta av livets goda man lever juh trots allt bara en gång :)

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

bra insikt gumman! kram!

2009-05-14 @ 23:45:44
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

det gör du rätt i, livet är för kort för en massa förbud och skit det blir man bara olycklig av..särskilt att låta vågen styra dagsformen.

kram!

2009-05-14 @ 23:53:49
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Katten

Ja bra tänk där :)

2009-05-16 @ 12:24:06
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0