..Dejt, bössor & kvällsmat..

Tjenare alla blogg läsare.
Tänkte skriva lite om min dag innan jag lägger mej å sussar, min dag började
som sagt med en massa bloggning, sedan drog jag till gällivare som ni alla vet
där var jag & hämtade ut mitt paket å lite grejer från farsan.
Sedan så hade jag & jokke våran första dejt han bjöd ut mej & vi åt pizza, mysigt som fan,
men bättre hade det kunna vara men vi hade inte riktigt tid. Påvägen hem hände inget
speciellt men vi for iaf till porjus där jag hämtade ännu ett paket och sedan for vi till
skjutbanan så jokke fick skjuta in sina bössor, han försökte oxå få mej att skjuta men
jag vågade helt ärltigt talat inte det, får bli en annan gång :P När jag kom hem till renis
så öppnade jag mina paket & fotade alla kläder å efter det låg jag å jokke å tittade
på ronja rövardotter han som ville se den *sötsak! Efter det så har vi varit förbi hans bror
en sväng å hämtat lite tvätt samt surrat en massa, efter vi kom hem därifrån var vi lite
hungriga så vi gjorde as goda varma mackor, ost, skinka, oregano & basilika med
gurka & paprika på sidan om, mumsigt värre & nu ligger vi i sängen och min sötsak
är väll påväg å somna alldeles straX, det låter iaf som det.


Glömt att skriva in en rolig sak som jokke sa för nån dag sen om en viss person
 men här kommer det "Han är som en fjortonåring på ecstasy" den beskrivningen
stämmer så jävla bra på den hära personen så man kan inte göra annat än skratta :D
Sedan så har jokke även sagt en jävligt gullig sak idag, jag satt å pratade om min
fleece jacka å sa att det var den bästa investeringen som jag gjort, sen frågade jag vilken
hans bästa investering var & då svarade han DU! Så jävla söt han är :)

Men nu gott folk ska jag mysa för att sedan somna in i jokkes armar hörs i morgon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0