..Söndag..

Super fint väder idag oxå, men har inte haft ork att ens gå ut.
Ligger hära i sängen istället & är lite bakis, dagen efter är tråkig!
Gick faktiskt på marknaden igår med lillasyster, köpte sockar & en klubba mkt mer
intressant fanns det inte, även fast man vet att de är samma saker år ut & år in måste man
ändå gå å titta, det är sådära lite små kuligt ändå :)
Efter markanden åkte vi förbi anne & hälsade på där bjöd hon på fika, niva sprang omkring å
försökte leka med katterna men det tyckte inte dom var så roligt dom låg mest å gömde sig under soffan,
Sedan bar de av till moster en sväng surrade lite skit men hon fick främmande så vi for därifrån & upp
till pappa istälet där jag tog en mini pizza super gott *mums :P
Sedan satte vi oss i bilen & drog till porjus där vi duschade & sminkade oss å sedan for
vi iväg till gällivare igen för att bli sådära lite onyktra, robin hade inflyttningsfest så vi for dit.
Där vare en del folk som man kände & inte kände, vi satt mest å surrade för att sedan börja sjunga.
Men när folket ville fara på krogen så beslöt vi oss för att åka hem istället & sova å då var jag jävligt full.
För när vi väll kommit hem så, klär jag av mej & rullar ihop mej till en liten boll & slocknar direkt.
I morse när jag vaknade började jag leta mina kläder för jag hade ingen anning om vars jag hade tagit
av mej, hatar minnesluckor, hoppas jag inte gjorde allt för mkt tokigheter igår *tihi


Update: Haha just i fan det var två personer som hade sex igår & då var det en jävel som gick upp och drog av dom täcket, mohahaha fy fan va kul det var, kanske inte lika roligt för dom men ändå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0